Crossout — ‘Snappy’ Bundle
Dit pakket bevat: - Uniek versterkt en bepantserd voertuig 'Snappy'; - Unieke cabine 'Duster'; - Bepantserd voertuigwapen — twee LM-54 Chord machinegeweren. Bevatten uitgebalanceerde wapens, bepantsering van hoge kwaliteit en zijn snel in gevechten. Na de aankoop keer je terug naar de garage. Het spel vraagt je dan om automatisch een nieuw voertuig te maken. Je kunt dit ook later doen; open het ontwerpmenu, kies het voertuig en druk op 'Laden'. Van sommige voertuigen kun je maar 1 set hebben in je account. Als je meerdere pakketten aanschaft met dezelfde onderdelen, worden deze niet gestapeld! Als je nu een pakket koopt, krijg je extra vroeg toegang tot een aantal belangrijke partij-onderdelen. Deze onderdelen zijn meteen na aankoop beschikbaar en worden niet opnieuw uitgegeven nadat je het bijbehorende reputatielevel hebt bereikt.