Crossout — Anomalous nomad
— Uniek pantservoertuig 'Zonderlinge nomade'; — Nieuwe bewegende delen: Zwaar zweefvoertuig 'Icarus I' (4 stuks); — Nieuwe hardware: Spreidingsstabilisator 'Hoplite'; — Cabine: Zware cabine 'Ermak'; — Wapen: Plasmakanon 'Quasar'; — Extra uitrusting: Motor 'Kolos', generator 'Gasgen', oplaadversneller 'Ontlader KA-1', munitie 'Munitievoorraad'; — Portret 'Trent'; — Verfblikken; — 1500 in-game munten; — Vroege toegang tot nieuwe structurele onderdelen; — Een set met structurele onderdelen; — Verhoogt het maximumaantal onderdelen naar 70. Toen de Kinderen van de Dauw net de weg naar het Mortuarium hadden ontdekt, was Trent een van de eersten die zich in deze zone met afwijkingen begaf. Met zijn achtergrond als technicus en ontdekkingsreiziger, maakt hij de 'Geleider', een apparaat waarmee je veilig mystieke fenomenen kunt bestuderen. Maar een van zijn expedities veranderde in een val. Het systeem stoorde en Trent raakte opgesloten en moest de vreemde signalen van de Geleider volgen. Hij baande zich een weg door de merkwaardige scheuren en kon overleven doordat hij het wrak van het ruimteschip 'Sneeuwstorm' ontdekte dat de weg in de vervormde ruimte was kwijtgeraakt. Nadat hij het wrak had geborgen, bouwde Trent zijn voertuig opnieuw op. In plaats van wielen gebruikte hij fragmenten van straalmotoren en bouwde zo een machine die zich kon voortbewegen waar auto's geen nut hadden. Het pantser van het schip beschermde hem tegen afwijkende golven. Met dit voertuig wist hij uit de val te ontsnappen. Toch kon Trent nooit meer buiten de grenzen van het Mortuarium komen. Men zegt dat hij de bewaker of gevangene ervan is geworden. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 70. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!