Crossout — Chimera
— Uniek pantservoertuig 'Chimera'; — Bewegende onderdelen Zweefvoertuig 'Icarus IV' (4 stuks); — Cabine: 'Quantum'; — Wapen: Kanon 'Executioner 88 mm' (2 stuks); — Hardware: Motor 'Kolos', onzichtbaarheidsmodule 'Kameleon Mk2', oplaadversneller 'Vliegwiel KA-2', munitie 'Munitievoorraad', generator 'FG-aggregaat', speciale modules 'Krik' en 'Radio'; — Portret 'Ravager'; — Versieringen: 'OOG' (2 stuks); — Verfblikken: 'Halfschaduw', 'Dynamisch pantser' en 'Levend metaal'; — Een set met structurele onderdelen; — 4200 in-game munten; — Maximumaantal onderdelen verhoogd naar 55. De eerste keer dat we de Ravagers tegenkwamen, gebruikten ze pantservoertuigen die ze op de overlevenden hadden veroverd. Het waren meestal in de strijd beschadigde of merkwaardig gevormde voertuigen. Maar alles veranderde toen Lloyd de leiding nam. Sindsdien beschikken de Ravagers over nieuwe voertuigen die zelfs tegen het Syndicaat zijn opgewassen. Door de technologie van de waanzinnige wetenschapper werden ze een dreiging voor de hele Vallei. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 55. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!