Crossout — Iron Beast
— Uniek pantservoertuig – ''IJzeren beest''; — Nieuwe bewegende delen: robotpoot 'Driver' (2 stuks); — Nieuwe hardware: spreidingsstabilisator 'Gyroscoop' (2 stuks); — Wapen: 'Gremlin' (3 stuks); — Cabine: 'Koelbox'; — Hardware: Radiator 'RN Zeerob', motor 'Bruin paard', munitie 'Munitievoorraad'; — Portret 'Trevor Hass'; — Verfblikken: 'Halflicht' en 'Gele glans'; — Een set met stickers en versieringen; — Een set met structurele onderdelen; — 1500 in-game munten; — Verhoogt het maximumaantal onderdelen naar 60. Toen de Architecten de battlewalkers voor het eerst in handen kregen, was Hass de eerste die er een wist te besturen. Zijn ervaring met zware machines bleek onbetaalbaar: de walker bewoog als een levend wezen. En toen Khaganate hun aanvallen inzetten op de 'Geesteswieg', stuurde Eva Trevor ernaartoe om de beveiliging van het laboratorium te overzien. Hij rekende snel af met de dreiging. Hij is rustig en koelbloedig tijdens gevechten, alsof hij een tactische sportwedstrijd speelt. En zijn tegenstanders redden het vaak niet tot de tweede helft van de wedstrijd. Het unieke pantservoertuig uit het pakket heeft een ideale balans tussen wapens, uitgekiende modules en snelheid tijdens het gevecht. Het voertuig in de garage zetten: ga naar het tabblad 'Pakketten', selecteer het gewenste pantservoertuig en klik op 'Monteren'. Wanneer je dit pakket aanschaft, wordt het aantal onderdelen dat je kunt gebruiken om een voertuig mee te maken verhoogd naar 60. Let op! Soms kan je opslagruimte overvol raken. Als je het pakket koopt, krijg je ook vroege toegang tot verschillende structurele onderdelen. Sommige onderdelen zijn uniek en er bestaat maar één exemplaar van. Verfblikken zijn een manier om je pantservoertuig anders te maken dan andere. Munten — de munteenheid in het spel die op de markt wordt gebruikt om pantservoertuigonderdelen van andere overlevenden te kopen en om de huur van werkbanken te mee betalen. Let op! Bij aankoop van meerdere pakketten worden de munten opgeteld!