Crossout — "Harsh Weekday" Pack
Dit pakket bevat: - Uniek bepantserd voertuig: 'Zandstorm'; - Wapen: 20 mm zeldzaam automatisch kanon AC43 Rapier; - Unieke cabine ‘Hot-Rod’; - Uniek personageportret: Caliban; - Verf en patronen: oud zout, dambord; - 1250 spelmunten. Na de aankoop keer je terug naar de garage. Het spel vraagt je dan om automatisch een nieuw voertuig te maken. Je kunt dit ook later doen; open het ontwerpmenu, kies het voertuig en druk op 'Laden'. Van sommige voertuigen kun je maar 1 set hebben in je account. Als je meerdere pakketten aanschaft met dezelfde onderdelen, worden deze niet gestapeld! Als je nu een pakket koopt, krijg je extra vroeg toegang tot een aantal belangrijke partij-onderdelen. Deze onderdelen zijn meteen na aankoop beschikbaar en worden niet opnieuw uitgegeven nadat je het bijbehorende reputatielevel hebt bereikt. De valuta in het spel zijn munten, die je ook kunt verdienen door onderdelen en wapens op de markt te verkopen. Let op! Als je meerdere pakketten koopt, worden de munten gestapeld!