11-11 Memories Retold
11 november 1916, een jonge fotograaf verlaat Canada om het westelijk front in Europa te versterken. Op dezelfde dag, verneemt een Duitse technieker dat zijn zoon vermist wordt op het slagveld. Allebei willen ze hun menselijkheid behouden en levend terugkeren naar hun geliefden. 11-11: MEMORIES RETOLD is een emotioneel verhalend avontuur dat het verhaal weergeeft van twee soldaten aan beide kanten van de frontlinie tijdens WO I. Het wordt tot leven gebracht met een unieke schilderachtige stijl. De combinatie van het voice acting talent van Elijah Wood en Sebastian Koch, in de huid van Harry en Kurt, en een orkestraal meesterwerk van componist Olivier Deriviere leiden de spelers door momenten van zowel geluk als wanhoop.