Arsene Lupin - Once A Thief
In dit avonturen-puzzelspel duik je in een boeiende reis die het vroege leven, de liefdes en de misdaden van de iconische gentleman-dief verkent. Dompel jezelf onder in beroemde verhalen en speel als Lupin en zijn onvermoeibare tegenstander Detective Ganimard. Verken unieke perspectieven van legendarische verhalen als The Arrest of Arsène Lupin en Herlock Sholmes Arrives Too Late. ERVAAR DE LEGENDES Luister naar Lupin en Leblanc als zij bij de haard een selectie van Lupins meest beroemde verhalen vertellen en ervaar die verhalen vanuit nieuwe perspectieven.. DE ARTISTIEKE WERELD VAN LUPIN Verken prachtige boekillustraties die tot leven worden gebracht en ontmoet kleurrijke personages uit de verhalen van Lupin, als hij zijn escapades - met een lichte dramatische flair - vertelt. LEER DE KUNST VAN HET STELEN Verken vele omgevingen, los puzzels op en vermom je tijdens spannende criminele escapades, terwijl je constant probeert de politie een stap voor te blijven ONDERZOEK EN DEDUCEER Bekijk de verhalen vanuit een nieuw perspectief door de rol van Ganimard aan te nemen, waarbij je zoekt naar bewijsmateriaal, verdachten ondervraagt, tijdlijnen opzet en eindjes aan elkaar knoopt om je legendarische tegenstander te achtervolgen en arresteren.