Agatha Christie – Moord op de Nijl
In Moord op de Nijl wordt een cruise ruw verstoord door een vreselijke misdaad. Gelukkig is de beroemde detective Hercule Poirot aan boord. Ondertussen reist een privédetective een moordenaar achterna van Londen via Mallorca en New York tot Egypte. De onderzoeken leiden allebei naar Abu Simbel, waar het dynamische duo de complexe zaak, vol wendingen, tot op de bodem uitzoekt. Maar het verhaal gaat verder waar het boek ophoudt en telt genoeg verrassingen en mysteries om zelfs doorgewinterde fans van Agatha Christie geboeid te houden. KENMERKEN - Twee hoofdrolspelers: Kruip in de huid van zowel Hercule Poirot als Jane Royce, met ieder unieke perspectieven en verhalen die samenkomen in een grootse finale. - Innovatieve setting: Ervaar het beroemde verhaal in de bruisende jaren 70, met disco's en kleurrijke personages. - Langer verhaal: Stort je op een gloednieuw onderzoek dat verdergaat waar het boek eindigt, vol verrassingen voor nieuwkomers én fans. - Afwisselende locaties: Verken uiteenlopende, adembenemende locaties, zoals het exotische cruiseschip op de Nijl en de levendige straten van Mallorca, Londen en Caïro. - Verbeterde mindmap: Verzamel feiten en leg verbanden in een dynamische mindmap om aanwijzingen te ontdekken en verder te komen in het verhaal. - Confrontatiesysteem: Gebruik het verzamelde bewijs om verdachten te ondervragen, leugens aan te tonen en verborgen waarheden te ontdekken. - Karakterprofielen: Vul karakterprofielen steeds verder aan door informatie te verzamelen tijdens gesprekken en observaties.