Wie het verleden beheerst, beheerst de toekomst; wie het heden beheerst, beheerst het verleden. Karma: The Dark World is een first-person filmische psychologische thriller die zich afspeelt in een dystopische wereld waar de Leviathan Corporation alomtegenwoordig is. Het jaar is 1984, de locatie is Oost-Duitsland en dingen zijn niet helemaal wat ze lijken. Jij bent Daniel, een Roam Agent voor het Thought Bureau van Leviathan, en je bent erbij gehaald om acties te onderzoeken die op een heel specifiek moment in de tijd hebben plaatsgevonden. Een moment waarop de geest zich opent voor een wereld vol spionage en verraad, bezaaid met diepe, duistere geheimen Wat is tijd? Een meting van vluchtige gebeurtenissen die we waarnemen terwijl ze voorbijgaan, waarbij vreselijke en vreugdevolle ervaringen vervagen in het geheugen, verduisterd door een verlangen om ons verdriet in het verleden te laten terwijl we worstelen om onze dierbaarste momenten vast te houden terwijl ze afdrijven richting nostalgie. Soms is er geen tijd voor tijd. Maar wat gebeurt er als er een manier is om in die herinneringen te kijken? Om terug te gaan en in de tijden te leven die in de krochten van onze gedachten zijn verborgen, om die vergankelijke momenten terug te brengen naar het heden? En wat gebeurt er als een bedrijf een machine maakt waarmee ze dit naar believen kunnen doen met de inwoners van een stad die ze ferm in hun greep houden? Alleen de tijd zal het zeggen... Ben je klaar om de confrontatie met je demonen aan te gaan en de waarheid te ontdekken die in de schaduwen van je geest schuilen?