Predator: Hunting Grounds
Word de jager of prooi in deze asymmetrische multiplayer shooter, waarin de mens het opneemt tegen de Predator. Jij bent lid van een militair team dat missies moet voltooien voordat de Predator jullie opspoort. Of word de Predator, en jaag op je prooi. Wees de Predator – jaag op het vijandelijke militaire team en maak gebruik van dodelijke buitenaardse wapens om je prooi te verschalken. Bereik de helikopter – voltooi uitdagende missies als deel van een vierpersoons-team en ontsnap. Gebruik menselijke en buitenaardse wapens – vecht als lid van het militaire team met behulp van een ultramodern arsenaal, en als Predator met behulp van dodelijke technologie zoals de op de schouder gedragen Plasma Caster, de Combistick en nog veel meer. Predator: Hunting Grounds - Woeste predator Een titaan in het opjagen van de meest uitdagende en brutale prooi op elke planeet dat het ontdekt. Deze predator heeft door verkenning en ontdekking een unieke uitrusting en wapenset samengesteld om een echte elitejager te worden.