Predator: Hunting Grounds – Emissary Predator DLC Pack
Deze Predator hield zich jaren verborgen om de werkwijze en technologie van hedendaagse menselijke strijders nauwgezet te bestuderen. Al stelend maakte hij geleidelijk een pantser en uitrusting die voor mensen uniek waren, maar ook herkenbaar. Zo zaaide hij verwarring en angst onder de menselijke strijders. Met het DLC-pack Predator-afgezant kun jij in de huid kruipen van deze gevreesde en berekenende krijger. Dit DLC-pack bevat de premium klasse Predator-afgezant.