Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 2
Vanuit de diepe Braziliaanse jungle en de uitgestrekte open zee verschijnen twee van de gevaarlijkste Predators die de mensheid ooit gezien heeft. Word nu zelf een meedogenloze jager en speel als de gevreesde Amazone Predator en Piraat Predator met deze DLC-bundel. Deze DLC-bundel bevat de premiumklassen Amazone Predator en Piraat Predator.