Predator: Hunting Grounds - Gladiator Predator
Gladiator: geïnspireerd door het woeste spektakel van de gladiatorenarena's raakte deze Yautja in de ban van de wreedheid van de krijgers. Hij paste hun tactieken en pantser aan volgens de kracht van zijn prooi. Zijn vijanden kwamen nooit twee keer tegenover dezelfde jager te staan, omdat hij zich hun vaardigheden en stijl eigen maakte. Drietand: een speciaal vervaardigde speer met drie tanden die iets inboet aan slag- en werpkracht in ruil voor een superieure hanteerbaarheid en draagbaarheid, zodat de gebruiker meerdere drietanden tegelijk kan dragen.