Predator: Hunting Grounds – Samurai Predator DLC Pack
Deze legendarische demon uit het jachtgebied van feodaal Japan joeg ooit op de door de wol geverfde krijgers die hun eilandstaat beschermden. Nu kun jij door de jungle sluipen als samoerai-Predator met deze nieuwe, premium Predator-klasse. Dit DLC-pack bevat ook 16 pantserkleuren en vervroegde toegang* tot het nieuwe mêleewapen, de Predator-katana.