XL-pakke
IKKE KJØP KOMBAT PACK 1 OG KOMBAT PACK 2 SEPARAT. XL-pakken gir deg tilgang til både Kombat-pakke 1 og 2, i tillegg til nesten alt av tidligere sluppet digitalt innhold. XL-pakken inneholder 9 spillbare figurer, 25 figurskall og 2 tidligere utgitte Klassic Fatality-pakker. Det er den mest komplette av de tilgjengelige pakkene med MKX-tillegg.