Klassic-pakke 1
Tre nye figurskinn. Spill som Klassic Kano, Klassic Sonya, og Klassic Liu Kang med denne skinnpakken. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.