Triborg
Lenge etter at Sub-Zero utryddet Lin Kuei, fant spesialstyrkene deres skjulte dataarkiv og lastet en rekke filer ned i en prøvekropp. På en eller annen måte blandet bevisstheten til Sektor, Cyrax og Smoke seg og ga kroppen liv. Triborgen utslettet alle menneskene i laboratoriet, og forsøker nå å utslette alt organisk liv.