Samurai-pakke
Samurai-pakken tilbyr tre nye figurskinn som gir nytt liv til Mortal Kombat X-figurer i form av Imperial Samurai og Ronin. Samurai-pakken inkluderer figurskinn for Ronin Kenshi, Samurai Shinnok og Jingu Kitana. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.