Predator/Prey-pakke
Tre nye figurskinn. Spill som Commando Johnny, Infrared Scorpion og Carl Weathers som Jax i denne skinnpakken. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.