Predator-pakke
IKKE KJØP HVIS DU EIER KOMBAT-PAKKEN. Pakke med rabatt. Få den nye spillbare figuren Predator sammen med tre nye figurskinn fra Predator/Prey-pakken. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.