Klassic-pakke 2
Tre nye figurskinn. Spill som Klassic Quan Chi, Klassic Jax og Klassic Kung Lao i denne skinnpakken. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.