Bo' Rai Cho
Outworld-fødte Master of Kombat har alltid følt sympati for den vanskelige situasjonen til Earthrealm. Derfor har han brukt sitt lange liv til å trene opp krigerne i Earthrealm for Mortal Kombat. Og ikke minst trente han Shaolin-munkene Kung Lao og Liu Kang. Nå tar han med seg ferdighetene sine til arenaen for å vise at han kan dominere alle motstandere.