RIDE 5
Start motoren og gjør deg klar til å kjøre ut på banen med RIDE 5. En adrenalinspekket spillopplevelse som er så autentisk at du kommer til å føle at du virkelig kjører rundt banen i vill fart. Finn favorittsyklene sine og sjekk ut nye i det ypperste blant motorsykkelspill! Kjør på over 35 baner og samle mer enn 200 sykler fra verdenskjente produsenter. Alt er utformet for å gi deg følelsen av å kjøre en ekte sykkel. DET ER EN LANG VEI Det er ikke bare fart som vinner løp, i Endurance-modus belønnes utholdenhet og strategi. Tid er ikke lenger en knapp faktor, kjør akkurat når du vil med mulighet til å lagre, avbryte og hoppe inn igjen senere. Bare sørg for at du følger med på drivstoff og depotstopp, da dette fort kan bli ditt verste mareritt! FRA BUNN TIL TOPP Start i garasjen, klatre på karrierestigen og bli verdens beste fører i karrierespillet. Kjør mot stadig dyktigere rivaler som står mellom deg og målstreken. Lær deg å kjøre forskjellige sykler og takle enhver situasjon. Men det blir ikke lett ... veien til seier er full av utfordringer, og det blir opp til deg å bestemme deg for hvilken vei du vil ta – jo vanskeligere utfordring, desto større belønning! VINN UNDER ALLE FORHOLD Det betyr ikke noe hvor god du er, det er alltid en faktor du ikke kan kontrollere: været. Blå himmel kan bli til kraftig nedbør og så til solskinn igjen, og skyene følger deg mens du suser gjennom svingene og gir deg et landskap i stadig endring. Du må takle uventede situasjoner og bruke ferdighetene dine til å takle både våte og tørre forhold, og den forbedrede fysikken gir deg en enda mer realistisk kjøreopplevelse! PRØV. LÆR. KJØR. Usikker på hvilken linje du bør velge eller når du bør trykke inn bremsene? Bruk den nye kjørehjelpen og få tilpasset hjelp når du trenger det mest. Lær deg å kontrollere sykkelen bedre og få tips om hvordan du kan bli en best mulig fører. TA KONTROLLEN Du kan kjenne igjen en ekte motorsykkelentusiast ikke bare på sykkelen, men på garasjen – samle favorittmodellene dine og tilpass dem så de blir slik du vil ha dem. Del designene dine med andre spillere og demonstrer stilen din! Ikke bare gå for det kosmetiske. Med Race Creator kan du sette sammen et endeløst antall scenarier, fra enkeltstående løp til fullstendige mesterskap, velge sykler og baner og jobbe som Race Director for å bestemme dine egne regler. FØL KONKURRANSEN Delt skjerm er tilbake! Nå kan du utfordre en venn og vinne! Og hvis du vil vise verden hva du er god for, får du noe skikkelig å bryne deg på med Endurance-løp, som nå er enda bedre, takket være krysspill.