RIDE 5 - Speed With Style Pack
RIDE 5 - Speed With Style Pack inneholder: - Aprilia RSV4-X Trenta (2022) - KTM RC 8C (2023) - Moto Guzzi MGS-01 CORSA (2004) - MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro (2023) - Triumph Speed Triple 1200 RR (2022) - Bane: Fuji Speedway Med Speed With Style Pack kan du oppleve gleden av å kjøre motorsykkel kombinert med eksepsjonelle ytelser på den spektakulære Fuji Speedway, et sted som kombinerer vakre omgivelser med adrenalinkicket det er å kjøre på en av de mest krevende banene i verden! Hvis du liker sykler som er produsert i begrenset antall, kan du sjekke ut den nådeløse banesykkelen KTM RC 8C med 135 HK som veier bare 163 kg, eller den aerodynamiske RSV4-X Trenta, laget for å markere at det var 30 år siden Aprilia vant sitt første verdensmesterskap. Prøv deg på to modeller som er en hyllest til fortiden: hypernakensykkelen Triumph Speed Triple 1200 RR, som har fått motoren til RS, og MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro, inspirert av MV 500-modellen, som introduserte de første aerodynamiske vingene i 1972. Og hvis du foretrekker noe skikkelig historisk, kan du prøve en Moto Guzzi MGS-01 CORSA! Å vinne er én ting, å gjøre det med stil er noe annet! Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.