RIDE 5 - Short Track Pack
RIDE 5 - Short Track Pack inneholder: - Husqvarna FS 450 (2022) - KTM 450 SMR (2022) - Italjet Dragster 200 CC (2022) - Italjet Dragster 200 CC Racing Modified (2022) - TM SMX Supermotard Competizione (2022) - Bane: Blue Wave Arena Korte baner som Blue Wave Arena er laget for én ting: drifting! Naviger deg gjennom supermotardverdenen med en 450 SMR, som har blått sete og oransje ramme og formelig brøler KTM! Med 63 HK gikk sykkelen seirende ut under 2022 AMA Supermoto. Dra til med en Husqvarna FS 450, som har fantastiske ytelser! TM SMX Supermotard Competizione er et perfekt eksempel på en «ready to race»-sykkel som er optimal for banekjøring. Hvis du foretrekker sportsscootere, kan du prøve en Italjet Dragster 200 CC og en Racing Modified-versjon som er laget med nakensupersykler i tankene – begge gir deg store mengder adrenalin på banen! Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.