RIDE 5 - Free Pack 05
RIDE 5 - Free Pack 05 inneholder: - Suzuki GSX-R600 (2009) - Yamaha YZF-R1 (2004) Noen foretrekker manøvrerbarhet og tilpasningsdyktighet, noe man får med en Suzuki GSX-R600-sportssykkel i mellomklassen, som passer både for bane og vei. Andre foretrekker adrenalin og kraft for enhver pris. Med en rekkefirer på 998 cc er Yamaha YZF-R1 en sykkel med fantastiske ytelser!