RIDE 5 - Free Pack 02
RIDE 5 - Free Pack 02 inneholder: - Ducati Hypermotard 950 (2019) - MV Agusta Rivale 800 (2016) Hvis du vil navigere deg gjennom svingene med letthet, er en Hypermotard 950 fra Ducati et perfekt valg! Men hvis du foretrekker en aggressiv maksimotard, som en nakensykkel, kan du hoppe på en MV Agusta Rivale 800. Drift med stil med Free Pack 02!