RIDE 5 - Racing Icons Pack
RIDE 5 - Racing Icons Pack inneholder: - Bimota BB3 (2014) - BMW S 1000 RR (2015) - BMW S 1000 RR - Racing Modified (2015) - Kawasaki Ninja ZX-6R (2004) - Suzuki GSX-R 1000 K5 (2005) - Bane: Estoril Med Racing Icons Pack kan du kjøre legendariske sykler på en bane som har arrangert mange minneverdige løp: Estoril. Syklene i denne pakken er skikkelige ikoner! Prøv en Suzuki GSX-R 1000 K5, som vant Superbike-VM i 2005 og omdefinerte hva en sykkel som dette kunne gjøre. Eller gå for Bimota BB3, en firesylindret sykkel produsert i begrenset antall med de beste komponentene fra 2014, eller den berømte 636 cc Ninja ZX-6R, som Kawasaki brukte for å sikre seg en plass i historien til 600 supersports-sykler. Med et kjapt, moderne design innførte BMW S 1000 RR en motor som virkelig trives på høyt turtall. Dominer løpene med denne sportssykkelen og Racing Modified-versjonen! Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.