RIDE 5 - Welcome Pack
RIDE 5 - Welcome Pack inneholder: - Honda CBR1000RR Fireblade - Endurance Modified (2005) - MV Agusta Brutale 800 RR (2021) - Norton V4SV (2021) Tre sykler. Tre forskjellige stiler. Én unik følelse. Gir opp med RIDE 5 - Welcome Pack for å få en best mulig start! Etter at du har gjort deg bemerket i åttetimersløpet på Suzuka, kan du sette deg på en Honda CBR1000RR Fireblade for å sikre deg en plass i de tøffere utholdenhetsløpene. Hvis du foretrekker sjarmen i en nakensykkel, kan du sette deg på en MV Agusta Brutale 800 RR med et tresylindret paralelltwin-design og nye sideplater. Og sist, men ikke minst, Norton V4SV: en spesiell utgave laget for å hylle den britiske produsentens hundreårsdag, som har hentet inspirasjon fra supersyklene som konkurrerer i Isle of Man TT og som har satt et uutslettelig spor på asfalten og i racinghistorien. Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.