War Thunder - Senrai Maidens: Usagi Pack
Questo pacchetto include: - Type 90 (B) (Senrai Maidens) (Grado 7, Giappone); - 2500 Aquile Reali; - Conto Premium per 20 giorni. Unique camouflage: "Usagi" Unique portrait: "Usagi" Unique title: "Fan of Usagi" Unique decal: "Usagi" Please note! Senrai Maidens’ characters are not added to the game and appear in the images next to the vehicles solely for visual purposes. The unique vehicle camouflages in these Packs are fictional and if the “Show content in the battle: Except fictional” option is enabled in the “Customization of Vehicles” settings, these will appear to other players as historical camouflages for similar vehicles, but with the characteristic exterior customization elements preserved. Tutti i veicoli premium ti consentono di guadagnare maggiori punti ricerca e leoni d'argento e sono dotati di tutte le modifiche disponibili. Con un account Premium (acquistabile anche nel gioco per Golden Eagles) guadagnerai più Punti Ricerca e Leoni d'Argento nelle battaglie per un determinato numero di giorni. Questo è cumulativo con i bonus dei veicoli premium!