WW1 Game Series Bundle
Hanki kaikki WW1 Game Series -sarjan kolme peliä! Taistele läpi kolmen hyvin erilaisen ensimmäisen maailmansodan näyttämön aina hurjasta alppisodankäynnistä Tannenbergin taisteluharjoituksiin ja Verdunin julmaan juoksuhautataisteluun asti. Jokainen peli tarjoaa erilaisen taistelukokemuksen eri kansakuntien, aseiden ja taistelukenttien myötä. Isonzo – Italian rintama Raivokas alppisota panee taktiset taitosi koetukselle tässä autenttisessa ensimmäisen maailmansodan FPS-pelissä. Taistele kuvankauniilla lumihuipuilla, jyrkissä laaksoissa ja Pohjois-Italian idyllisissä kylissä. Italian rintamalla käyty suursota herää eloon ja nousee aivan uusiin sfääreihin! Verdun – länsirintama Ranskalaiset, brittiläiset, amerikkalaiset ja belgialaiset taistelevat saksalaisia vastaan Verdunin mutaisessa juoksuhautasodankäynnissä. Johda hyökkäyksiä ei-kenenkään-maan halki ja pidä sen jälkeen pintasi väistämätöntä vastahyökkäystä vastaan yrittäessäsi työntää vihollisen ulos tämän viimeisestä juoksuhautalinjasta. Tannenberg – itärintama Tannenbergissä Venäjän keisarillinen armeija kohtaa Saksan ja Itävalta-Unkarin joukkoja idän luonnonmukaisissa maisemissa. Liiku nopeasti ja tarkkaile sivustojasi saartaaksesi viholliset, ennen kuin he tekevät saman sinulle!