Isonzo: Ultimate Edition
Isonzo Ultimate Edition -versio sisältää valtavan valikoiman visuaalisia mukautusvaihtoehtoja. Valmistaudu talven tuloon Alppiyksiköt-paketissa, joka sisältää talviunivormut kaikille luokille. Italialaiset saavat maastopuvun ja itävaltaunkarilaiset paksun manttelin. Sisältää myös viisi lämmintä viiksi- ja partatyyliä sekä kolme kasvoesinettä. Veteraaniyksiköt-paketti sisältää taistelun kuluttamia univormuja kaikille hahmoluokille. Italialaiset saavat kovaksi keitetyn sardinialaisen Sassari-univormun, ja itävaltaunkarilaiset puolestaan unkarilaisen Honved-univormun juoksuhautojen veteraaneille sekä Sturmtruppe Hauptmann -univormun. Paketti sisältää viisi ikonista viiksityyliä ja neljä kasvoesinettä. Reserviyksiköt-paketti sisältää takalinjan univormuja kaikille hahmoluokille. Italialaisiin univormuihin sisältyvät surullisenkuuluisat Carabinieri Reali -poliisiyksiköt ja heidän arkaaiset hattunsa, ja Itävalta-Unkarin joukot saavat puvukseen kunnioitettavan Standschützenin. Paketti sisältää neljä eleganttia viiksityyliä ja neljä kasvoesinettä. Eliittiyksiköt-paketti sisältää uusia historiallisia univormuja kaikille hahmoluokille. Italialaisten univormuihin sisältyvät Bersaglieri-polkupyöräilijät ja Arditi-joukot, itävaltaunkarilaisten univormuihin lukeutuvat puolestaan pelätyt bosnialaisjoukot. Paketti sisältää viisi ikonista viiksityyliä ja kolme kasvoesinettä. Kuninkaalliset yksiköt -paketti sisältää joukon univormuja, joita württembergiläiset ja baijerilaiset yksiköt käyttivät. Mukana on viisi viiksityyliä ja kolme kasvoesinettä! Retkikuntayksiköt-paketti vahvistaa saksalaisia joukkoja talviteemaisilla univormuilla ja tarvikkeilla sekä taistelujen karaisemilla eliittiyksiköillä. Se sisältää kaksi univormusettiä kaikille luokille sekä runsaasti päähinevaihtoehtoja. Jäätikköyksiköt-paketti sisältää valikoiman improvisoituja talviunivormuja Italialle ja Itävalta-Unkarille. Se sisältää valikoiman univormuja kaikille luokille sekä päähineitä ja kasvoesineitä. Altitude Units -pakkaus sisältää vaatteita korkeiden Alpine Warfaren äärimmäiseen kylmyyteen. Valikoimasta löytyy turkisvuorattuja takkeja, paksuja saappaita, ainutlaatuisia takkeja ja omistettuja hiihtounivormuja sekä päähinevaihtoehtoja, viiksiä, suojalaseja, piippuja ja uusia kasvoja. Shellshocked Units-paketti sisältää taisteluissa kuluneita univormuja ja esineitä. Valikoimaan kuuluu repeytyneitä ja paikattuja vaatteita, itse tehtyjä varusteita ja kaikesta epäolennaisesta riisuttuja univormuja. ”Avanti Savoia Units” -paketti sisältää ikonisia esikuntaupseereiden univormuja, viileitä liivejä TNT:llä varustettuina, paksusti suojattuja visiirejä ja sodan loppuajan maastokuvioituja kypäriä. Se sisältää myös uusia kasvoja sekä vaikuttavia lisäesineitä sekä kasvokarvoituksia kasvojen koristeluun.