Hunt: Showdown 1896
Metsästä turmeltuneita historiaan kadonneilla syrjäseuduilla. Taistele ajatonta pahuutta vastaan, joka asettaa sinulle vastaan kieroutuneita hirviöitä ja muita epätoivoisia metsästäjiä – yksin tai ryhmässä – kovien panosten, taktisen PvPvE:n ensimmäisen persoonan ammunnassa. Tässä ei ole sankareita. Riskeeraa kaikki Jahdin ahmaistaessa sinut. Palkkionmetsästys: Ota runsaita palkkioita ja tapa kaikki, jotka yrittävät estää sinua – ja he kyllä yrittävät. Kilpaile muiden metsästäjien kanssa pomojen jäljittämisestä, lähetä heidät helvettiin, lunasta palkkio ja taistele tiesi ulos. Jos muut vain hidastavat sinua, mene yksin. Jos lukumäärän koet vahvuudeksi, ota kaksi joukkuetoveria mukaan. Edistys ja pysyvä kuolema: Avaa pimeyden voimia ja kiellettyjä rikkauksia vaarantamalla kaiken. Jokainen luoti ratkaisee. Jokainen vamma sattuu. Ja jokainen kuolema on pysyvä. Muttta jos onnistut, jokainen voitto on ikimuistoinen. Tunnelma ja äänisuunnittelu: Kuule askelten lätisevän mudassa, kun odotat iskua henkeä pidätellen. Maailma puhuu. Jokainen laukaus on viesti, jokainen ulvova koira on äänimerkki. Gramofoneista kohisee Port Sulphur Band -bändin aavemaisia sävelmiä. Kuuntele, niin saatat elää ja kuolla jonain toisena päivänä. Elävä peli: Pyristele enemmän, maailma kasvaa alati. Säännölliset päivitykset haastavat sinua uusilla tapahtumilla, laajentavat asearsenaaliasi, esittelevät uusia hahmoja sekä tarjoavat mahdollisuuden saada koristeellisia palkintoja. Osallistu menestyvään Hunt-yhteisöön, pysy ajan tasalla ja hanki etulyöntiasema turmeluksesta.