Hunt: Showdown 1896 - The Reckoning Son
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden kulutustavaran: - The Prodigal Son (Metsästäjä) - Soldier's Brother (Drillinki) - Brave Charge (Scottfield Swift) - Breach Blast (Dynamiittipötkö) Tilinteko Sarah Burtonille saapui miehen hahmossa vanha univormu yllään ja kasvot piilossa rautanaamion takana. Hän oli enemmän kuin tuhlaajapoika — hän oli veli siskolle. Sinä päivänä, jona hän palasi, tuhlaajatytär oli livistänyt ja huomasi tuijottavansa pyssynpiippua. Hänen hyökkääjänsä veti iskurin taakse ja pysähtyi: joku muukin ilmestyi tuhkaisesta sumusta. Hyökkääjällä tuskin oli aikaa tajuta kaksoisolentoa ennen kuin sai kaksi laukausta rintaansa ja joutui kolmannella räjäytetyksi. Sarahin pelastaja piti naamiota, mutta nainen kyllä tunnistaisi tämän missä vain. Richard “Rick” Burton: hänen kaksosensa. Mies oli seurannut äitinsä jalanjäljissä tavalla, johon Sarah ei ikinä pystynyt, ja värväytyi heti kun oli täysi-ikäinen. Ei ollut kauan siitä kun virallinen kirje saapui kertomaan, että hän oli kadonnut urheassa rynnäkössä ja että oli nyt haudattuna Black Hillsissä. Sarah syytti aina tuota kirjettä siitä, että se käynnisti tapahtumasarjan, joka johti heidän äitinsä kuolemaan. Sinä päivänä, jona äiti menehtyi, Sarah kaiversi luotiin 'Richard'. Rick tiesi, ettei hän ansainnut tulla tervehdityksi avosylin, mutta hänellä oli hyvitettävää. Vuosia lähtönsä jälkeen hän oli elänyt kuolleena miehenä. Hänellä ei ollut papereita ja teki likaista työtä, sellaista, johon tarvittiin rautanaamiota. Taidot, joita hän poimi matkallaan, tekisivät hänestä tappavan liittolaisen Jahdissa. Tuhlaajapoika tiesi, että jossain tuolla oli luoti, jossa on hänen nimensä — hän katsoi parhaaksi pitää se lähellä.