Hunt: Showdown 1896 - Fear the Reaper
Tämä DLC-paketti sisältää yhden metsästäjän, kaksi asetta ja yhden työkalun: - The Reaper (Metsästäjä) - Quietus (Specter 1882 Shorty) - Memento Mori (Centennial) - The Scythe (Heittokirveet) Claeg Grey ei pukeutunut naamioon ja kaapuun itsensä vuoksi, vaan perheensä. Claeg tajusi jonkin olevan pielessä, kun hän lähti ulos hoitamaan asioita vaimonsa Emman puolesta. Hän antoi vaimolleen lähtösuukon ja hyppäsi hevosensa selkään ratsastaakseen kaupunkiin, mutta kun hän räpäytti silmiään, hän olikin viiden mailin päässä kotoa ja hänen hevosensa makasi maassa vuotaen verta kaulastaan. Hän käveli kotiin veren tahrimana ja näki vaimonsa, lapsiensa ja ystäviensä itkevän paniikissa. Siitä lähtien Claegin on ollut äärimmäisen vaikea keskittyä pienimpiinkään tehtäviin. Maatilan töistä tuli hänelle ylivoimaisia, ja hänen lapsensa itkivät nurkissa, kun hänen erehtyi heidän nimistään ja kasvoistaan. Emma käytti miestään lukemattomilla lääkäreillä, jotka eivät osanneet auttaa, mutta kaikki heidän tapaansa kirkonmiehet sanoivat samaa: Demoni valtaa Claegin kehoa hitaasti mutta varmasti, ja hän tarvitsee nopeasti pelastusta. ”Demonin saa tyytymään vain uhreilla!” Kunnon kristityt vaikeroivat. ”Pysäyttäkää hänet ennen kuin on myöhäistä.” Mutta Claegia ei koskaan pysäytetty. Ja kun hän heräsi eräänä päivänä ja näki ystävänsä veren heittokirveessään, hänen tuskanhuutonsa kaikui läpi koko kaupungin. Kuolema oli tuonut Claegin takaisin elämään, joten Emma vei hänet DeSalleen tapaamaan miestä, jonka he tiesivät tuntevan kuoleman. Ja kuoleman hän sai tuntea nytkin. Hän heräsi omana itsenään vain, kun veri peitti hänen kätensä ja hänen uhrinsa veti viimeisen henkäyksensä. Lukemattomien täytyy kuolla, jotta hän, tietyssä mielessä, ei kuolisi. Jotta hän muistaisi syyn, miksi jatkaa tätä kiduttavaa olemassaoloaan. Jotta hän voisi muistaa lastensa naurun ja vaimonsa kosketuksen. Jotta yksikään demoni ei tulisi hänen tilalleen. Claeg Grey ei pukeutunut naamioon ja kaapuun itsensä vuoksi, vaan perheensä. Jotta kukaan ei saisi tietää kuka hän todella on. Jotta hänen rakkaimpansa löytäisivät rauhan jälleen kerran. Ja jotta hän viimein löytäisi selkeyden jakamalla kuolemaa ympäriinsä.