Sniper Ghost Warrior Contracts -pelisarja on esitellyt monille pelaajille tarkkuutta, joka on eliittitarkka-ampujille elintärkeää. Sniper Ghost Warrior Contracts 1 & 2 löytyvät samasta paketista ja tarjoavat haastavan yhteiskokemuksen kahdella dramaattisella yksinpelikampanjalla. Käytä hiiviskelyä, taktikointia ja tarkkuutta hoidellaksesi kohteesi näiden mukaansatempaavien kampanjoiden palkitsevassa tarkka-ammuntapelissä. Paketista löytyy kaksi peruspeliä: Sniper Ghost Warrior Contracts 1 & Sniper Ghost Warrior Contracts 2.