Crossbow Carnage Weapons Pack
Varustaudu uudella arsenaalilla ja yllätä vihollisesi ladattavalla Crossbow Carnage -paketilla, joka sisältää neljä uutta asetta ja Zeb-bruh-häiveaseskinin. Viholliset eivät huomaa sinua, ennen kuin saavat nuolesta. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.