Sniper Ghost Warrior Contracts 2
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 on kehutun sarjan tähän asti haastavin peli, sillä erityispitkän matkan tarkka-ammuntakohteet ovat nyt yli kilometrin päässä. Vaiheikkaassa nykypäivän Lähi-itään sijoittuvassa yksinpelikampanjassa voit kokea vihollisalueella käytävän taktisen sodankäynnin jännityksen. Vedä jalkaan Raven-nimisen palkkatarkka-ampujan saappaat ja matkusta levottomaan Lähi-itään Libanonin ja Syyrian rajaseuduille suorittamaan tehtäviä. Mahdottomalta vaikuttavalla komennuksella tavoitteesi on kaataa salakavala rikollisjärjestö ja toimittaa sen jäsenet oikeuden eteen. erityispitkän matkan tarkka-ammuntaa Sarjan veteraanitkin kohtaavat uusia haasteita, sillä Sniper Ghost Warrior Contracts 2 uudistaa sarjaa yli kilometrin päässä olevilla kohteilla, jotka edellyttävät entistä enemmän taitoa, keskittymistä ja tarkkuutta. SEURAAVAN TASON REALISMIA Alkuperäisen pelinkin luoneen studion kehittämä Contracts 2 vie tarkka-ammuntakokemuksen uudelle tasolle äärirealismillaan: Ota haltuun erilaisten oikeaan sotilaskalustoon perustuvien aseiden käyttö. Tutki laajoja ja aiempaa yksityiskohtaisempia tehtäväalueita. Kohtaa sarjan tähän saakka todenmukaisimmat viholliset. SUUNNITTELE ISKUSI Uusien varusteiden myötä jokainen tehtävä on pelattavissa moneen kertaan ja toteutettavissa monin eri tavoin. Suorita tehtävä uudelleen eri menetelmin saavuttaaksesi kaikki annetut tavoitteet. Palkkioilla voit hankkia paranneltuja varusteita ja aseita. PÄIVITETYT GRAFIIKAT Contracts 2 esittelee sotaa entistä tarkempana grafiikkaoptimoinnin, korkeamman kuvataajuuden ja uudistetun pelimoottorin myötä. Lopputulos on sarjan toistaiseksi näyttävin peli. Näe kohteidesi viime hetket ultrarealistisesti ja selkäpiissä tuntuvan yksityiskohtaisesti luotikuvakulman ansiosta.