Wild Thing Skin Pack
Vapauta sisäinen petosi ja tule viidakon valtiaaksi ladattavan Wild Thing -paketin avulla. Se sisältää kolme hurjaa uutta aseskiniä, joita voidaan käyttää kaikissa pelin asemalleissa. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.