Skull & Bones Skin Pack
Koristele arsenaalisi vihollistesi kuolemalla Skull & Bones -sisältöpaketilla, joka sisältää kaksi vertahyytävää aseskiniä. Ilmennä näillä kaikissa peliaseissa käytettävillä skineillä syvällä piilevää pimeyttä. Vaatii Sniper Ghost Warrior Contracts 2 -peruspelin.