Captain Blood
Captain Blood on merirosvoaiheinen toimintapeli, joka sijoittuu Amerikkaan Espanjan siirtomaa-alueille 1600-luvulla. Pelissä olet pelätty merirosvo, joka tavoittelee kultaa ja kunniaa. Luvassa on hurjia seikkailuja, joiden aikana pääset ampumaan tykillä ja pistoolilla, tappelemaan, miekkailemaan ja harrastamaan muita piraattien metkuja. Tässä toiminnantäyteisessä tappelupelissä on verisiä kamppailuja, vihollislaumoja ja perinteinen taistelumekaniikka, joka tarjoaa upeita komboja ja eeppisiä lopetuksia. Tulita aluksesi tykeillä ja torju laivaan hyökkääviä joukkoja intensiivisissä taisteluissa aluksen kannella. Keräämällä kultaa voit parantaa taistelutaitojasi, ostaa uusia aseita ja nousta merten pelätyimmäksi merirosvoksi. Taistele maineen ja mammonan vuoksi!