West Escape: Complete Edition
West Escape heittää sinut kaoottiselle rajalle, missä laki on perässäsi ja avaruusolennot aiheuttavat tuhoa. Pakenevana olentona, joka on epätoivoinen saadakseen takaisin menetetyn rakkautensa, sinun täytyy kerätä romua, päivittää varustustasi ja kohdata armottomat avaruusuhat. Ominaisuudet: - Premium-varusteet: Varustaudu saadaksesi lisävahinkoa työkaluilla ja aseilla, kaksinkertainen saalis retkillä ja lyhyempi valmistusaika! - Harvinaista varustusta ja enemmän: Hanki harvinaisia ja epätavallisia varusteita voiman tason nostamiseksi! - Bonusvaluuttaa: Saat 2000 jalokiveä ja käytä niitä edetäksesi vielä nopeammin! - Korkeaenerginen taistelu: Vältä vihollisen hyökkäyksiä ja räjäytä avaruusolennot voimakkailla aseilla, kuten revolvereilla ja haulikoilla. - Varustupäivitykset: Kerää romua ja saalista päivittääksesi aseita ja varusteita, mikä parantaa ominaisuuksia kuten nopeus ja vahinko. - Räjähtävät retket: Lähde vaarallisille alueille löytääksesi uutta varustusta, resursseja ja haasteita. - Villin lännen kohtaa scifi: Koe ainutlaatuinen yhdistelmä klassista villin lännen seikkailua ja avaruusolentojen invaasiokaosaa. - Nopea eteneminen: Jatka eteenpäin taukoamatta toiminnan, päivitysten ja intensiivisten kohtaamisten parissa. Nopeat taistelut pitävät sinut varpaillasi – vältä tappavat hyökkäykset ja vastahyökkää revolvereilla, haulikoilla ja muilla aseilla. Jokainen taistelu ja päivitys vie sinut askeleen lähemmäs vapautta ja lopullista yhteenottoa tässä räjähtävässä sekoituksessa villin lännen karuutta ja scifi-toimintaa. Kytke satulaan, lukitse ja lataa – vapaus ja rakkaus odottavat toisella puolella tätä avaruusolentojen täyttämää rajaa!