Painkiller
Painkiller on klassisen pelisarjan moderni versio, jossa on jopa kolmen pelaajan yhteistyötila ja mahdollisuus pelata ilman verkkoyhteyttä. Taistele demonijoukkoja ja jättimäisiä hirvityksiä vastaan yksityiskohtaisesti toteutetuissa goottilaisissa ympäristöissä. Olet vankina kiirastulessa, jonne sinut on tuomittu rikoksistasi taivasta kohtaan. Luoja ääni kuitenkin antaa sinulle mahdollisuuden pelastukseen. Sinusta tulee yksi hänen sankareistaan, joiden tehtävä on estää langennutta enkeliä Azazelia lähettämästä demoniarmeijaansa Maahan. Vastassasi on valtavia vihollisjoukkoja, demoneja, joilla on ainutlaatuisia voimia sekä nefilit – Azazelin kolme lasta. Onnistutko tehtävässäsi, jonka palkintona on pelastus? Kiirastuli on leikkikenttäsi – hypi, juokse ja heilauttele itseäsi laajan alueen halki taistellessasi vihollisia vastaan uusilla ja perinteisillä Painkiller-aseilla. Groteskit kauhut odottavat – haasta erilaiset viholliset pienten demonien joukoista jättimäisiin hirvityksiin. Kylvä kipua – paranna ominaisuuksiasi tarotkorteilla ja yhdistele niitä muiden pelaajien kanssa vihollisten voittamiseksi. Valitse hahmosi tarkkaan neljästä eri vaihtoehdosta. Voit olla Ink, Void, Sol tai Roch ja vahvistaa hahmojen ainutlaatuisilla kyvyillä energia-, terveys-, voima- ja vahinko-ominaisuuksiasi. Rogue Angel ‑tila – siirry pääkampanjasta kiirastulen uudelle alueelle. Taistele selviytymisestä yhdessä kavereiden kanssa käsin tehdyillä, satunnaisesti arvottavilla areenoilla.