Castle of Heart: Retold
Pelasta viimeinen slaavipapitar ennen kirousta – kilpaile aikaa vastaan! Castle of Heart: Retold on alkuperäisen pelin täysin uudistettu ja laajennettu versio, joka sisältää merkittäviä parannuksia pelattavuudessa, tarinassa, grafiikassa ja muussa sisällössä. Nouse pahaa jumalaa Chernobogia palvelevaa velhoa vastaan, pelasta Mokosh-jumalattaren viimeinen papitar ja vapauta maa hänen tyranniastaan. Svaran-nimisenä slaavilaisena soturina sinun on voitettava taianomaiset olennot ja tappavat ansat – ja samalla taisteltava kirousta vastaan, joka on muuttanut kehosi kiveksi. Pidä tappoputkesi käynnissä – muuten kehosi alkaa hajota, ja saatat menettää raajasi ja kykysi käyttää aseita! RITARIN ARVOINEN HAASTE Matkusta läpi neljän ainutlaatuisen slaavilaisen maiseman ja haasta velhon kätyrit sekä verenhimoiset mytologiset hirviöt – kuten chortit, ghoulit ja vodnikit. Hallitse miekkailu ja käytä hyväksesi kymmeniä lähitaistelu- ja etäaseita – soihtuja, kirveitä, keihäitä ja varsijousia. Testaa taitosi ja refleksisi vaativissa pomotaisteluissa voimakkaita vihollisia vastaan. UUSITTU. VIILATTU. KERROTTU UUDELLEEN. Koe Castle of Heartin lopullinen versio, jossa on eeppinen määrä parannuksia. Uppoudu keskiaikaiseen maailmaan uusien animaatioiden, hahmomallien, valaistuksen, musiikin ja yksityiskohtaisempien ympäristöjen ansiosta. Nauti tasapainotetusta taistelusta ja alustahyppelystä, selkeämmästä käyttöliittymästä ja sulavammasta ohjauksesta. Nyt kaikki on kiinni taidoistasi ja taktiikastasi! MUINAINEN SLAAVILAINEN TARINA Löydä kertomaton tarina Svaranista ja Mirasta, jotka uskalsivat uhmata velhon tahtoa ja joutuivat hyvän ja pahan väliseen taisteluun. Castle of Heart: Retold -pelissä kaikki vuoropuhelut on kirjoitettu uudelleen ja kaikki välinäytökset uudistettu. Haasta itsesi keräämään kaikki Mokoshin kristallit ja avaa täysin uudelleen kuvitellut tarinan päätökset!