Scurge: Hive
Astu tunnetun palkkionmetsästäjän Jenosa Arman rooliin järkyttävällä ja vaarallisella tehtävällä. Sankarittaremme on saanut armeijalta toimeksiannon palauttaa huippusalainen tiedelaboratorio syrjäiseltä, tuntemattomalta planeetalta. Yllätyksekseen hän saa tietää, että katastrofin aiheuttaja on pahamaineinen virus nimeltä ”Scurge”, jolla on kyky orjuuttaa kaiken tuhoisaan tahtoonsa. Biologisella suojapanssarilla varustettuna Jenosa pystyy vastustamaan Scurgea – mutta ei tuhoamaan sitä. Hänen on käytettävä ketteryyttään, aseitaan ja älykkyyttään eristääkseen ja lopulta kukistaakseen julma virus ennen kuin se leviää. Ominaisuudet: * Ikoninen laitteistolle suunniteltu toiminta-seikkailuklassikko * Isometrinen tasohyppely, taistelu ja pulmat * Eepinen tieteistarina * Paranna asearsenaaliasi * Uniikki “tartuntamittari”-mekaniikka * Takaisinkelaus/Turbo-toiminto: toista jotakin, kunnes onnistut täydellisesti, tai nopeuta toimintaa * Tallennuspiste-toiminto: tallenna missä tahansa kohtaa peliä ja jatka tarkasti siitä kohdasta * Näyttösuodattimet: valitse useista suodattimista ja muuta pelin ulkoasua (retro-tyylinen näyttö, mustavalkoisuus, jne.) * Galleria: katsele alkuperäisen pelin ohjekirjan ja kotelon kuvia * Huijauskoodit: aktivoi koodeja, jotka helpottavat tehtävääsi merkittävästi (rajattomat elämät, haavoittumattomuus, jne.)