Roarr! Jurassic Edition
Muukalaiset ulkoavaruudesta eivät saavu yleensä rauhanomaisissa aikeissa. Eivät tälläkään kertaa. Hyökkäys tapahtui salamannopeasti eikä ihmiskunnalla ollut toivoa. Valloitus tapahtui lähes virheettä, mutta oli…varsin meluisa. Muukalaisten epäonneksi heidän hyökkäyksensä herätti Rexin, maan uumenissa vuosituhansia levänneen naarasdinosauruksen. Ettäs kehtasivat! Rex vimmastui niin, että päätti palata maan pinnalle ja antaa opetuksen kutsumattomille vieraille. Ja laittaa samalla ihmissivilisaation jäänteet maan tasalle… ROARR!-pelin nopea ja dynaaminen pelityyli on kunnianosoitus vanhoille kunnon tasohyppelypeleille, joita pelasimme itse lapsina tai joista kuulimme isoveljeltämme. ROARR! sisältää joukon hirveitä pomoja, 25 erityyppistä vihollista ja 6 erilaista saarta tutkittavaksi. Se on tasohyppelypelien taivas (tai helvetti!) jokaiselle pelaajalle, joka on mieltynyt tuhoamiseen. Lisäksi se on ihanteellinen peli juhliin, sillä sitä voi pelata samanaikaisesti jopa 4 pelaajaa sohvalla!