Ultra Foodmess 2
Tartu ohjaimeen, ja jos tahdot, ota jopa kolme ystävää mukaasi – lähdet herkulliselle, kaoottiselle ja hauskalle matkalle ympäri maailman! Kaikkien suosikkiruoat ovat palanneet entistä eeppisemmässä kilpailussa, joka sisältää nyt todella pippurisen syöksykyvyn! Ammu donitseilla vastustajiasi Hollywoodissa, pelaa ruokapalloa Brasiliassa, vältä soijakastikesäteitä Japanissa... ynnä muuta. Tarjolla on kymmenen hulvatonta pelimuotoa! Onnea matkaan... Ja pidä hauskaa!