Ultra Foodmess Deluxe
Ultra Foodmess Deluxe on jopa neljän pelaajan kilpailullinen bilepeli, jossa ruokahahmot taistelevat toisiaan vastaan hulluissa ja kiivaissa pelimuodoissa! Peliominaisuudet: - PAIKALLINEN MONINPELI 2–4 pelaajan paikallinen moninpeli. - 11 kiivasta PELIMUOTOA Valitse upeasta valikoimasta hulluja pelimuotoja, joista jokaisella on omat pelimekaniikkansa. - Runsaasti RUOKAHAHMOJA Valitse ruoka, josta pidät eniten, kukistaaksesi muut pelaajat ja todistaaksesi olevasi paras! - Se on todella HELPOSTI PELATTAVA! Kuka tahansa voi poimia ohjaimen ja ryhtyä pitämään hauskaa! - Taistele TEKOÄLYÄ vastaan Valmistaudu taistelemaan ruokabotteja vastaan. - AVATTAVAA! Suorita haasteita ansaitaksesi saavutuksia ja avataksesi uusia mahtavia hahmoja!