Fling to the Finish
MISTÄ ON KYSE? Fling to the Finish -pelissä värikkäiden ja vauhdikkaiden esteratojen halki kiitävät joukkueet muodostuvat kahdesta pelihahmosta, jotka on kytketty toisiinsa kumiköydellä. Aloittelevien pelaajien kumiköysi takertuu käytännössä katsoen kaikkeen vastaantulevaan, mutta taitojen kehittyessä joustavasta köydestä tuleekin tehokas apuväline. Kokeneet pelaajat voivat köyden avulla kiepahtaa esteiden ympäri ja loikata yläpuolella oleville kielekkeille. Köydenkäytön mestarit yltävät lopulta temppuihin, jotka ovat muissa tasohyppelyissä suorastaan mahdottomia! Joukkueet voivat esitellä taitojaan muille pelaajille sekä online- että paikalliskilpailuissa! USEITA PELIMUOTOJA Pelaa yksinpelinä tai verkossa. Kytkeydy kavereihin paikallisessa yhteispelissä tai verkkoyhteispelissä. Kisaa kavereiden kanssa paikallisessa jaetun näytön pelissä. Nauti Fling to the Finish -pelin kaaoksesta juuri niin kuin haluat. RATOJA! Fling to the Finish -pelin jokaisella radalla on oma aiheensa ja tyylinsä. Singahtakaa matkallanne kohti maaliviivaa läpi leijuvien puistojen, jättikasinoiden ja jopa matoja kuhisevien asteroidikenttien! Matkan jokainen este on suunniteltu köyden käyttöä varten, joten pelin kaikki hetket ovat täynnä uusia yllätyksiä ja ikimuistoisia hetkiä. Kaiken lisäksi kilparata muuttuu pelin edetessä, joten jokainen kisa on todellinen jännitysnäytelmä. Koskaan ei voi tietää, millainen este odottaa kulman takana... HYÖKKÄYKSIÄ! Takaa-ajavat kilpakumppanit kampittavat kärkikaksikkoa parhaansa mukaan imukupeilla, lisäpainoilla ja jopa lasereilla. Lisävarusteet pitävät kisat jännittävinä ja auttavat tasoittamaan tilannetta, jos joku pelaajista on muita kokeneempi. JAKAKAA OHJAIN Fling to the Finish on todellinen yhteistyöelämys, jossa pelaajat on kirjaimellisesti sidottu toisiinsa: peliä voi pelata jopa samalla ohjaimella kaverin kanssa. Tämä ohjainmalli sopii mainiosti paikalliseen moninpeliin ja lisää peliin aivan uuden ulottuvuuden – sen avulla tönitte ja kiskotte toisianne niin pelisohvalla kuin itse pelissäkin!