Gigantosaurus: Dino Sports
Paikoillanne ja valmiina Giganto-kisaa varten! Tätä ärjyvän upeaa urheilujuhlaa voi pelata yhdestä neljään dinolla. Ota Mazu, Rocky, Bill ja Tiny ohjattavaksesi, ja lähde kisaamaan kahdeksassa suupalan kokoisessa kilpailulajissa. Pääset lentämään aavikolla, hurjastelemaan jäätiköllä, ammuskelemaan maalitauluja marjoilla ja paljon muuta. Mutta varo – jopa Giganto itse saattaa rymistellä paikalle! Voit koota lukuisista pelitiloista omat turnaukset ja pelata joko tekoälyvastustajia vastaan tai koota porukan jaetun ruudun lystinpitoon. Pystytkö ansaitsemaan eniten mitaleja ja voittamaan Super Giganto ‑ananaksen? Sen selville ottamisessa riittää dinokaupalla hupia!